Over mij

Mijn foto
Ik ben Laura, 34 jaar, getrouwd met Tom en mama van Lucas (8) en Jasper (6). Ik ben onlangs maar liefst 19 kilo verloren na een proteïnediëet, en zet nu stappen om me een andere levensstijl eigen te maken, die bestaat uit meer bewegen, anders eten en beter voor mezelf zorgen. Ik wil mijn zoektocht naar deze nieuwe levensstijl delen met anderen, om hen te inspireren, maar zelf ook verder geïnspireerd te worden.

dinsdag 10 november 2015

Waarom deze blog?


6 maanden geleden woog ik nog 19 kg meer dan vandaag, voelde ik me uitgeput en futloos, onsportief en was ik ontevreden over mezelf. De combinatie van een druk gezinsleven met een drukke job en een liefde voor eten en gezelligheid, zorgden ervoor dat ik beetje bij beetje bleef bijkomen en weinig tot geen tijd nam om goed voor mezelf te zorgen. In mei 2015 koos ik resoluut voor een gezonder leven. In het stukje ’19 kg lichter’ lees je hoe ik 19 kg afviel. Nu is mijn uitdaging anders en misschien nog groter: niet terug te hervallen in oude gewoonten, en mijn hervonden energie en gezonde lichaam te blijven verzorgen.

Ik hou écht van mijn nieuwe leven, waarin ik heel wat dingen anders doe. Ik eet anders, ik beweeg meer en ik zorg beter voor mezelf. Kortom: Love my new life³(food, move, me). In deze blog wil ik ervaringen delen met ander en die ook na een (proteïne)dieet op gewicht willen blijven. Zo wil ik recepten delen, beweegtips uitwisselen en mensen inspireren om vooral goed voor zichzelf te zorgen. Ik zal me hierbij niet altijd van mijn mooiste kant laten zien, want het is namelijk niet even makkelijk om mijn nieuwe levensstijl vast te houden. Oude gewoonten blijven me ‘stalken’ en ik ben vaak zoekende om hier een antwoord op te bieden.  Hierover schrijven is een vorm van ‘zelfcoaching’, maar ik hoop ook dat ik anderen hiermee kan inspireren en stiekem hoop ik dat anderen mij ook kunnen aanmoedigen en ideeën geven!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten