Over mij

Mijn foto
Ik ben Laura, 34 jaar, getrouwd met Tom en mama van Lucas (8) en Jasper (6). Ik ben onlangs maar liefst 19 kilo verloren na een proteïnediëet, en zet nu stappen om me een andere levensstijl eigen te maken, die bestaat uit meer bewegen, anders eten en beter voor mezelf zorgen. Ik wil mijn zoektocht naar deze nieuwe levensstijl delen met anderen, om hen te inspireren, maar zelf ook verder geïnspireerd te worden.

dinsdag 10 november 2015

Me - Wie ben ik?



Ik ben Laura Rypens, 34 jaar, getrouwd met Tom en mama van Lucas (8) en Jasper (6). Ik heb een leuke, maar ook drukke job als HR consultant, waarin ik verschillende professionele rollen inneem: individuele coach, trainer, assessor, project manager en sparring partner voor collega’s en klanten. Als ik niet werk, zijn er ook heel wat andere zaken die me energie geven. Zo hou ik ervan om buiten te zijn in de natuur: wandelen, lopen, fietsen, maar ook kajakken en skiën horen tot de hobby’s. Ik hou ook van gezelligheid en samen zijn. Samen zijn met het gezin, maar ook met familie en vrienden. Ik vind het dan ook super om goed voor anderen te zorgen door het gezellig te maken, maar vooral ook door lekker eten te bereiden en hier samen van te genieten. Ik ben onlangs heel wat kilo's verloren na een proteïnediëet, en zet nu stappen om me een nieuwe levensstijl eigen te maken, die bestaat uit meer bewegen, anders eten en beter voor mezelf zorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten